فراخوان ' راه سبز امید ' برای ازسرگیری اعتراضات همزمان با انتخابات
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

ه دنبال ناامیدی از تحریم انتخابات؛

فراخوان ' راه سبز امید ' برای ازسرگیری اعتراضات همزمان با انتخابات
شورای هماهنگی راه سبز امید همزمان با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران از هواداران خود خواسته است صحنه انتخابات را به مجالی برای تبلور اعتراض تبدیل کنند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت شبکه العربیه دوشنبه 16ژانویه (26دی)نوشت: «شورای هماهنگی راه سبز امید همزمان با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران از هواداران خود خواسته است صحنه انتخابات را به مجالی برای تبلور اعتراض تبدیل کنند.»
این تشکل در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شده خواسته است از اولین سالگرد " 25 بهمن " تا روز رای گیری اعتراضات خود را نشان دهند و برای تبلور و ابراز مجدد جنبش تلاش کنند.
تاریخی که مخالفان برای آغاز اعتراض ها اعلام کرده اند مصادف با پاسخ معترضان به فراخوان مهدی کروبی و میرحسین موسوی برای تظاهرات خیابانی در 25 بهمن ماه است.
انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است در اسفندماه آینده برگزار شود و اصلاح طلبان این انتخابات را تحریم کرده اند.
این بیانیه، انتخابات آینده را به ‌مثابه سرآغاز مرحله‌ ای نوین از حیات جنبش سبز ارزیابی کرده و تاکید کرده است در صورت کنش آگاهانه و سازمان‌یافته فعالان سبز می‌ تواند در مسیر مبارزه مدنی ملت ایران برای استیفای حقوق از دست رفته‌ خویش تجربه‌ ای‌‌ غنی و پربار به ارمغان آورد و چشم انداز امید بخشی را برای آینده جنبش رقم بزند.
شورای هماهنگی راه سبز امید مدعی شده است حاکمیت همزمان با نزدیک شدن به انتخابات به سناریوهایی همچون تشدید بحران و تهدیدهای خارجی و استفاده تبلیغاتی از آن به منظور تحریک احساسات مردم روی آورده است.
جنبش راه سبز امید پیش از حبس خانگی میرحسین موسوی با هدف سازماندهی اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری گذشته تشکیل شد.
پس از حبس خانگی موسوی ، مشاوران وی سازماندهی این جنبش را برعهده گرفتند و به مناسبت های مختلف بیانیه هایی صادر کرده اند.
شایان ذکر است جنبش به اصطلاح سبز به همراه رسانه ها و سفارتخانه های غربی در صدد براندازی نظام اسلامی بودند و در طی 9 ماه آشوب و جنجال میلیاردها تومان خسارت به اموال عمومی وخصوصی مردم وارد کردند اما ملت بزرگ ایران در حماسه 9 دی و 22 بهمن 1388 با (نه) بزرگ خود فتنه گران را از صفحه اخراج کردند.

البته نکته جالب این بیانیه، تاکید بر آغاز اعتراضات از روز 25 بهمن است؛ روزی که با استقبال سرد و بی اعتنایی فتنه گران به فراخوان سران فتنه به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس مواجه شد تا جایی که بسیاری از سایت های ضد انقلاب از این روز به عنوان "روز مرگ جنبش سبز" یاد کردند.
رهبران این جنبش به دنبال ناامیدی از براندازی به دامان غرب پناهده شدند و از آن سوی آب خواب و خیال توطئه و براندازی را می بینند اما مردم ایران در روز 12 اسفند ماه جواب قاطعی به آنان خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها